Skip to Content

 

Mastercard – це не просто логотип на вашій картці. Це технологія, завдяки якій ви можете здійснювати платежі цілодобово. Власне, ми керуємо найшвидшою платіжною мережею, забезпечуючи транзакції в більш ніж 150 валютах.

 

 

Стандартна транзакція

Крім Mastercard, у кожній транзакції беруть участь чотири сторони: держатель картки, торговець, емітент і еквайр.

У процесі стандартної транзакції держатель картки (або власник банківського рахунку, який може не використовувати фізичної картки) купує товар або послугу в торговця. Після того, як транзакцію авторизовано емітентом, емітент сплачує еквайру суму, що дорівнює вартості транзакції, вирахувавши міжбанківську комісію, та здійснює транзакцію за рахунком держателя картки. Еквайр сплачує торговцю вартість покупки без урахування комісії. Відсоткова ставка торговця, крім іншого, враховує суму міжбанківської комісії.

Mastercard поєднує всі сторони, незалежно від того, де відбувається транзакція: на місці фактичного розрахунку, через банкомат, у мережі Інтернет або через пристрій, під'єднаний до Інтернету.

Мережа Mastercard

За кожною транзакцією стоїть наша широка мережа, що гарантує швидке, безпечне та надійне здійснення платежів. Для своєї роботи мережа Mastercard використовує інтелектуальну архітектуру, що адаптується до умов будь-якої транзакції, поєднуючи дві чіткі структури обробки транзакції: децентралізовану й централізовану. Наприклад, для транзакцій, що потребують:

  • Швидкої обробки – приміром, для безконтактної картки або пристрою на пропускному пункті – ми можемо використати децентралізовану структуру для певності, що обробка цих транзакцій здійснюється в найближчому можливому місці.

  • Розширених можливостей обробки – приміром, доступ до даних про транзакцію в режимі реального часу для попередження шахрайства – ми можемо скористатися централізованою структурою обробки для певності, що транзакція обробляється з використанням вдосконалених сервісів. 

Розширена обробка

Mastercard пропонує цілісні процесингові продукти та рішення. Наприклад, для дебетових і передплачених емітентів існує процесингова платформа, покликана створювати диференційовані продукти та послуги.
А онлайн-магазини можуть скористатися перевагами єдиного інтерфейсу, що дозволяє обробляти платежі безпечно і пропонує прибуткові рішення.