1. Як користуватись АТМ-локатором?
В АТМ-локаторі введіть місто або поштовий індекс. Ви можете звузити пошук, вказавши адресу або назву фінансової установи, а також перевіривши додаткові критерії, такі як цілодобовий доступ. Натисніть кнопку «Пошук», і вам буде надано список банкоматів, розташованих поблизу місця призначення. Щоб отримати додаткову інформацію про місцерозташування, натисніть на бажаний банкомат. Залежно від місцерозташування також можуть бути доступні маршрути й карта.
2. Чому я не можу знайти банкомати в певній країні?
Masterсard отримує інформацію про місцерозташування банкоматів від фінансових установ. Якщо місцерозташування банкоматів не вказано в списку, інформація не буде доступна. Ми продовжуємо працювати з фінансовими установами, щоб надати вам найсучаснішу та найточнішу інформацію про розташування банкоматів. Ви можете звернутися до фінансової установи для надання допомоги з питань розміщення банкоматів, лімітів та обмежень на виведення коштів на рахунку в національній валюті, грошових авансів у національній валюті, конвертації валют, курсів обміну валют або інших пропонованих послуг. Ви знайдете контактні дані на зворотному боці картки Masterсard. Також з питаннями ви можете відвідати сайт фінансової установи.
3. Я не знаю свій пароль чи ПІН. Як я можу отримати цю інформацію?
Щоб отримати інформацію про ваш ПІН-код чи рахунок, зв’яжіться з фінансовою установою (банком), де ви отримали картку. Ви знайдете їхню контактну інформацію на зворотному боці вашої картки Mastercard. Також ви можете скористатися сайтом вашої фінансової установи й управляти вашими рахунками онлайн.
4. Яка комісія за отримання грошей у банкоматі?
Masterсard не визначає комісію банкомата. Будь-які збори, що стягує власник банкомата, розкриваються на момент ініціювання транзакції. Ви маєте можливість припинити операцію, якщо не бажаєте сплачувати комісію. Необхідно також перевірити комісію вашої фінансової установи за користування банкоматом. Ви можете знайти контактну інформацію вашої фінансової установи на зворотному боці вашої картки Masterсard або відвідайте вебсайт емітента.
5. Банкомат не приймає мою картку. Що робити?
Якщо у вас виникли проблеми під час користування банкоматом, що має позначку брендів Masterсard, Maestro чи Cirrus, будь-ласка, зв’яжіться з нами й ми розглянемо питання. Для розгляду питання надайте таку інформацію:
- ваша фінансова установу й будь-які торгові марки на вашій картці;
- усі торгові марки на банкоматі;
- адреса місцерозташування банкомата, включаючи місто, штат/провінцію та країну/територію;
- назва фінансової установи банкоматів (вказана в банкоматі).
Якщо у вас є необхідна інформація, зателефонуйте за номером 1-800-Masterсard (1-800-627-8372).
6. Чи можу я скористатися передплаченою карткою, подарунковою карткою або кредитною карткою в банкоматі?
Так. Ви можете зняти готівку з більшості передплачених і подарункових карток Masterсard у будь-якому банкоматі. Однак не всі емітенти передплачених і подарункових карток дозволяють операції з банкоматом або іноземні операції. Обов'язково зверніться до емітента вашої картки, щоб переконатися, що такі види транзакцій дозволені. Більшість кредитних карток Masterсard також дозволяють знімати кошти в банкоматі. Вам потрібно мати PIN для зняття готівки. Ви можете знайти контактну інформацію вашого емітента на зворотному боці вашої картки Masterсard або відвідайте вебсайт емітента.
7. Я не пам’ятаю ПІН-код до своєї картки. Як я можу його змінити або отримати новий?
Щоб змінити ПІН-код, зв’яжіться з фінансовою установою, де ви отримали картку. Ви можете знайти контактну інформацію вашої фінансової установи на зворотному боці вашої картки Masterсard або відвідайте вебсайт емітента.
8. Як отримати заміну загубленій чи вкраденій картці?
Ми допоможемо вам отримати нову картку на заміну вкраденій чи загубленій, де б ви не були. Зателефонуйте в Mastercard Assistance Center з будь-якими питаннями про вашу картку. Або на гарячу лінію Mastercard в Україні за телефоном 0 800 30 30 07.
9. Не знайшли відповідь на питання, що вас цікавить?
Якщо вашого питання нема в списку, ми рекомендуємо зв’язатися з фінансовою установою, де ви отримали картку. Там вам нададуть найточнішу інформацію про ваші рахунки. Зазвичай контактні дані фінансової установи розміщено на зворотному боці вашої картки Mastercard. Також ви завжди можете зателефонувати на гарячу лінію Mastercard за телефоном 0 800 30 30 07.
10. Як я можу направити своїх клієнтів до найближчого банкомату, що дозволить їм отримувати готівку за допомогою Masterсard?
Держателі карток Masterсard мають доступ до більш як мільйона банкоматів по всьому світу. Ви можете рекомендувати клієнтам скористатися АТМ-локатором, щоб знайти найближчі до них банкомати.